Dag 15, 1 Oktober, 2003.

Vandaag de laatste dag, we zijn vanmorgen na het ontbijt op zoek gegaan naar Moni, onze hostess, we hebben nog een paar labels nodig voor onze bagage. Daarna zijn we voor de laatste keer naar het strand geweest en hebben nog een keer in zee gezwommen, om een uur of 12 zijn we gaan eten, de ober wilde ons een Tequilla aanbieden en die hebben we dus maar aangenomen, hij had voor Ittie een vrouwendrankje meegenomen, maar die sloeg in een teug mijn tequilla achterover, onder het mom van ik ben geen watje. De ober moest dus voor mij een nieuwe halen. Na het eten hebben we afscheid genomen van onze vrienden, het personeel, en zijn we maar vast naar het vliegveld gegaan met een taxi.

Onze vrienden

van de bediening

in het Hotel

Eerst met een binnenlandse vlucht naar Mexico City. Het is onvoorstelbaar hoe groot die stad is vanuit de lucht, tot aan de horizon huizen en gebouwen 25 miljoen inwoners. Compliment voor Oad, want in Mexico City werden we opgewacht door iemand van Oad, die onze koffers liet vervoeren en ons de weg wees naar de incheck balie van KLM, nette service. De terugreis in de economy class was afzien voor ons, wat zit je daar dan krap. (wij waren verwend door de heenreis) Gelukkig duurde de vlucht maar iets van negen uren, een stuk sneller dan de heenreis. Donderdag 2 Oktober om kwart over twee Nederlandse tijd waren we weer op schiphol, Marcelle en Renzo haalden ons op met onze eigen bus i.v.m. alle bagage en om een uur of 4 waren we weer thuis. We hebben besloten om over twee jaar weer naar Mexico te gaan, dan gaan we een andere regio bekijken en weer uitrusten in Puerto Vallarta. Het is ons dus zeer goed bevallen.

Opsteigen van Puerto Vallarta

De Baai van Puerto Vallarta

Mexico City vanuit de lucht

Mexico City vanuit de lucht.