Dag 14, 30 September, 2003.

Vanmorgen was Ittie weer vroeg wakker dus zijn we maar weer gaan wandelen, we hebben voor mij een T shirt gekocht met de zelfde tekening als Ittie haar jurkje. We hadden van een man gehoord dat de straatjes op de jurk nog bestonden, dus zijn we op zoek geweest in het dorp. De onderste tekening hadden we vrij snel gevonden en op de foto gezet, maar de bovenste hebben we niet precies kunnen lokaliseren. We hebben ons rot gelopen en kwamen op plaatsen waar we normaal nooit geweest zouden zijn. Het was een hele klim naar boven via steile weggetjes en trappen, maar wel erg leuk. Onderweg kwamen we hele kuddes Amerikanen tegen die in de Marina lagen met een enorm cruise schip, ze lieten zich allemaal met taxi's naar boven rijden om een foto te maken van hun schip.

Vroeg in de ochtend

Het T shirt

Het origineel

Het T shirt In de buurt van het origineel De Amerikanen zijn losgelaten

Vanavond hebben we weer afgesproken met de groep van de tour, we zouden om 9 uur weer voor hetzelfde hotel staan als de vorige keer, we waren wat vroeg, en Marieke en Arjan ook, dus hebben we nog wat souvenir winkeltjes bezocht en een kop koffie gedronken op een terras. Toen de ploeg compleet was hebben we weer een leuke tent opgezocht, de eerste was wel leuk, er speelde een bandje, maar wat te luid, je kon er niet met elkaar praten. Na wat omzwervingen vonden we een leuk barretje, we konden daar boven zitten, Jos met zijn sigaren bijna op het balkon. Het was happy our, dus 1 bestellen en 2 krijgen. We hebben hier gezellig een poosje gezeten en hebben toen afscheid van elkaar genomen, morgen gaan al weer naar huis, behalve Jos en Ellen, die blijven 1 dag langer, de rest Marieke en Arjan en Jetty en Jurgen zien we weer op het vliegveld

Leguaan bij het hotel

Lekker supe

Jos (Gos) mag op het balkon