Dag 5, 22 Augustus, 2002.

Vroeg opgestaan omdat de bus ons om 8:30 ophaalde om ons naar het station te brengen waar we de trein naar Kuranda hebben genomen , een leuke trip in een ouderwetse trein dwars door het regenwoud. In Kuranda hadden we 4 uren de tijd om het dorpje te bekijken.We hebben wat souvenirs gekocht van echte aboriginals en leuk met hen gepraat. Toen zijn we met de kabelbaan terug gegaan over het regenwoud, wat een aantal leuke uitzichten opleverde, de waterval stelde niet zoveel voor omdat het in tijden niet geregend had.We waren wat te vroeg voor de bus en hadden net een telefoontje gekregen van de computerzaak dat ze onze laptop niet konden repareren, dus we voelden ons niet zo happy. Terug op de camping hebben onze buren, die een laptop hadden die wel werkte, onze foto's van de camera op een CD gebrand. Ze hebben ook een papier voor ons geprint met de tekst "We are aliens from Holland" die we op de achterruit van onze camper hebben geplakt.

Aboriginal met digeridoo

Ittie met schilder van  boomerang

Waterval in regenwoud

Dag 6, 23 Augustus, 2002

Eerst onze laptop opgehaald, $50,00 voor niets. Ze konden hem niet repareren omdat ze geen onderdelen hadden voor deze computer. Toen zijn we zo'n 400 km naar het zuiden gereden naar het stadje Townsville. In Townsville hebben we ons van het kastje naar de muur laten sturen om onze laptop toch nog gerepareerd te krijgen, na 3 computerzaken waren we het allebei spuugzat en hebben we de laptop 0nder de bank gedonderd en afgesproken er niet meer over te praten tot we thuis zijn. Hoofdstuk homepage afgesloten. Onze buurtjes op de vorige camping hadden ons getipt over een Nationaal park camping zo'n 20 km onder Townsville, die zijn we toen maar gaan opzoeken, en vonden hem net voor donker. Alligator Creek. Op deze camping lopen Kangaroos en waliby's rond. Om 6 uur was het donker en werden we opgevreten door de muggen dus zijn we in de camper gaan zitten. Na een paar borrels zijn we vroeg gaan slapen.