Dag 3, 20 Augustus, 2002.

Aankomst op het vliegveld van Cairns ongeveer 9:30. We hadden in het vliegtuig op een filmpje gezien dat ze in Australië nogal streng zijn met het invoeren van voedsel zodat we bij de douane maar verteld hebben dat we kaas en vleeswaren mee hadden.De kaas mochten we gelukkig houden maar de vleeswaren moesten we inleveren. We namen een taxi naar het hotel, en toen de chauffeur onze koffers zag vroeg hij "you guys immigrating?", Ik vertelde hem toen"no I have a wife". We waren om 10 uur bij het hotel maar we konden pas om 2 uur in onze kamer, dus hebben we wat door Cairns gelopen en een sim kaart gekocht.Nadat we weer bij het hotel kwamen en Ittie de schoonmaakster nog een handje geholpen had konden we in onze kamer.We ontdekten hier dat onze Laptop het niet meer deed en hebben eerst 2 uur geslapen. Toen we wakker werden hebben we de Laptop naar een computerzaak gebracht ter reparatie, hebben wat gegeten bij een Italiaan  en zijn naar het hotel teruggegaan, om een uur of 9 eindelijk Pitten

Cockpit 747

Cairns Club Crocodile

Hotel in Cairns

Dag 4, 21 Augustus, 2002

Vroeg uit bed en ontbeten in het hotel, de eigenaar was aangenaam verrast dat wij vegemite op de kaas smeerden. We hebben een taxi besteld om ons naar Maui te brengen om de camper op te halen. De taxichauffeur had vroeger met een Nederlander gewerkt en kon zich nog enkele woorden herrinneren zoals "je moet je mond houden". Na het invullen van de nodige papieren zijn we naar de eerste camping gereden (Left!!!) Cairns Coconut Resort ongeveer  7 km onder Cairns. Op de camping hebben we gelijk maar een tour geboekt naar Kuranda, een dorpje ten noorden van Cairns in het regenwoud.

De Camper halen

De eerste Camping

Zwembad op de camping

eerste maaltijd in de camper