Dag 12, Dinsdag 16 September, 2014.

Vanmorgen na het ontbijt op de fiets op zoek gegaan naar een supermarkt. Er zou er een moeten zijn in het dorpje bij de benzinepomp waar we getankt hadden toen we aankwamen. En zowaar er was er een, die hadden we bij het tanken over het hoofd gezien. Dus daar wat bier gehaald, en andere levensbehoeften alsmede een fles Jose Cuevo Tequila met glas. Daarna nog wat door het dorp gefietst en terug naar de camping, de weg van het dorp is aan beide kanten omgeven door appel boomgaarden en Ittie kon natuurlijk de verleiding niet weerstaan om een paar appeltjes te oogsten want ze zien er heerlijk uit. 's middags hebben we nog even aan het strand gezeten en wat in zee gezwommen, we hebben bij de kampwinkel nog een zwemband voor Ittie gekocht want ze vind de golven toch wel wat hoog, het water is heerlijk hier maar wel wat onstuimig.

Flaneren op de fiets

Het kerkje in het dorp

Ittie een paar appeltjes oogsten

Dag 13, Woensdag 17 September, 2014

We zijn vanmorgen eerst maar weer langs de supermarkt gefietst om brood te halen, toen we terugkwamen en voor de camper zaten begon het weer te donderen en te waaien. We hebben toen de zwembroek aangetrokken en zijn naar he strand gegaan en even de zee in. De golven slaan je nu helemaal om de oren en het begon te regenen, het water is heerlijk en het was best leuk. Ittie hield haar hoofd niet droog ondanks de zwemband. We zijn nat weer terug naar de camping gelopen en zaten onder het zand naruurlijk dus meteen maar ff onder de douce gestapt. Na het avondeten om een uur of half zeven zijn we nog ff een stukje gaan fietsen (het was inmiddels weer mooi weer) Want we hoorden een lawaai waarvan we vermoedden dat het de zee moest zijn (hadden we nog niet eerder gehoord bij de camper). Het was inderdaad de zee, de golven sloegen een stuk over het strand heen, een prachtig gezicht en de wolken die boven de zee hingen waren ook mooi. zie foto's. Vanaf het strand een stukje landinwaards gefietst, daar komen we aan een weg in een keer een supermarkt tegen waar ze allerlei soorten nederlandse artikelen verkopen, normaal brood en zelfs Fries roggebrood. We zijn teruggefietst door een appelboomgaard.

Op weg naar de onstuimige zee

Woest lekker water

Behoorlijke golven

De markt in het dorp
Een wolk met een gezicht