Dag 9, 25 September, 2003.

Vanmorgen lekker rustig aan gedaan, we zitten hier 8 dagen. Eerst maar eens uitgezocht hoe alles werkt in het hotel, ontbijten, handdoeken halen enz. Om 10 uur moesten we in Los Arcos sweets zijn voor een meeting met Moni, onze hostess van Oad. Hier ontmoeten we Bert en Marijke van de toer ook weer want die zaten in een hotel vlak bij ons. De anderen zitten een heel eind verder weg en hadden ergens anders een meeting. Wij hebben via Oad nog een toer geboekt voor zondag, de Bora Bora. Na de meeting zijn we het dorp ingewandeld, er loopt een rivier landinwaarts waarin een eiland ligt met daarop allemaal souvenir winkeltjes. Hier hebben we voor Ittie een leuk jurkje gekocht met een afbeelding van straten uit het dorp. In een van de winkeltjes in de stad werden we aangesproken door een jongen van 14 jaar, José die kan lullen als brugman. Hij heeft een heel mooi glas in lood raam hangen van 62 cm rond. Ittie vind hem schitterend en we twijfelen of we hem mee kunnen nemen. José is al gezakt van 1500 naar 1300 Peso's. s' Middags  hebben we op de hotelkamer gezeten (lekker met airco) en de homepage bijgewerkt, we zijn al op dag 3.

De rivier met eiland

Uitzicht vanaf ons balkon

Zo zaten we te eten

Vanavond hebben we afgesproken met de groep van de tour om met elkaar te gaan eten en drinken, we zijn om 8 uur naar het hotel van Bert en Marijke gegaan, toen we daar het terrein op liepen kwam Marijke net naar buiten lopen. We hebben hun hotelkamer even bekeken, dat zag er best leuk uit. Ze hadden voor Ittie een zakflesje gekocht omdat ze de tour zo gezellig had gemaakt, waarop Ittie zei 'dat had ik nooit alleen kunnen doen' , maar ze vonden Ittie toch wel de gangmaker, hartstikke leuk. Toen we naar voren liepen stonden de meesten van de groep al te wachten, alleen Arjan en Marieke waren er nog niet maar die kwamen keurig om 8 uur met de taxi aan. Daarna zijn we het dorp ingelopen en hebben een leuk eethuisje gevonden met karaoke. We hebben lekker gegeten en gedronken, Ittie, Ellen en Jetty hebben nog wat gezongen en gedanst. Het was weer een hele gezellige avond. Wat hebben we weer gelachen. We hebben om half twaalf afscheid van iedereen genomen. Bert en Marijke waren toen al weg want die hadden een auto gehuurd en gaan morgen weer zo'n 1000 km landinwaarts naar ....... om vrienden te bezoeken. We hebben afgesproken contact te houden via email. Daarna zijn Ittie en ik terug gelopen naar ons hotel. (onderweg zowat 10 taxi's afgeslagen).

Ittie neemt haar applaus in ontvangst