Onze Motor vakantie naar Denemarken
The English version is still under construction, Sorry

De eerste dag, 23 Augustus 2001.

's morgens om 8 uur vertrokken uit Stiens, Ittie moest eerst nog even naar de tandarts. Om 9.00 uur reden we dan eindelijk de stad Leeuwarden uit. Na een tankbeurt bij Winschoten zaten we dan al snel op de Duitse autobaan, daar konden we lekker doortrappen, zodat we na een paar tankingen en pauze's om ongeveer 17.00 uur in Denemarken aankwamen, in het plaatsje Kollund. Daar hebben we onze eerste camping gezocht en de tenten opgezet. Lekker gegeten, (Ittie had thuis al spagetti gemaakt en ingevroren dus dat hoefde alleen maar opgewarmd te worden.) Daarna hebben we nog wat in de omgeving rondgelopen.

Motoren bepakken

Inpakken van de motor

Rastplatz in Duitsland

Camping in Kollund

De Tweede dag, 24 Augustus 2001

Na een lekker nachtje slapen hebben we het spul weer opgeladen en zijn we met de veerboot naar het eiland Fyn gevaren van Fynshavn naar Boiden, het was schitterend weer, we hadden de korte broek onder onze chaps zodat we op de boot lekker het leer uit konden trekken. Op het eiland Fyn hebben we bij het dorpje Diernaes een Camping gezocht en onze spullen weer uitgestald. Een leuke camping in Dienaes, ze hadden er zelfs een zwembad, niet groot maar wel lekker. Op de camping was een ruimte waar je kon afwassen en koken, dat was een stuk handiger dan op die kleine gasbranders je spul op te warmen.